Thursday 16 January 2014

Siapa Wanita Rahsia?

Hello.

Aku wanita rahsia 2014?

Permulaan yang mencabar untuk diri aku sebagai hamba Allah kat muka bumi ni. Dah terlalu banyak nikmat diberi, tapi tak reti bersyukur lah kot. Leka? Yerp. Aku terlalu leka dengan duniawi.
 
Then tuhan pun bagi aku cabaran dan dugaan macam ni. Tuhan nak tengok mampu ke tak aku ni menggalas apa yang di bagi.
 
Semoga kekuatan terus kekal dalam diri aku. Sebab tu aku nak kongsi apa yang akan aku lalui sebagai bakal isteri PLHIV.

Sebab...

Aku tau, lepas ni dugaan tu akan berjuta kali singgah dekat perasaan dan rasional aku. Aku ni manusia biasa je, yang kadang rasa macam superwoman! Tapi terkadang macam lemah ya rabbi.
 
Semoga perkongsian aku selepas ni akan dapat memberikan aku kekuatan sehingga akhir hayat aku. InsyaAllah.
 
 
 
Wassalam.


No comments: