Monday 27 January 2014

Kurang Doa.

Hype.
 
Harini macam JK.
 
Apakah JK? Jiwa kacau ye kalau yang tak tau. Tapi semua orang tau aku rasa.
 
Bukan hari ni je JK. Dah dua tiga hari, tapi malas nak layan. Ke sebab nak period entah. Tapi tak lah kot, sebab baru je lepas period.
 
Then aku pun telefon Mak. Biasalah anak bertuah ni, seminggu sekali baru nak call. Tak pun, kalau rasa macam tak besh je perasaan nih. Memang mak lah orang yang aku call.
 
Last week aku problem sikit, kereta rosak lah. Kereta kena pecah lah. Dugaan bertimpa-timpa. Nangis beb! Aku pun call mak mengadu nasib.
 
Satu je mak cakap, "KO TU KURANG DOA & LAGHO".
 
(Mak tak tau, yang kekasih hati aku begitu cerita dia)
 
Hambek kauuuu.  Terkesan di jiwa aku. Yerp! Memang tak dinafikan aku ni solat terkadang tertinggal. Ya Allah, apa nak jadi.
 
Semoga ibadah aku ikhlas keranaMu Ya Allah...Ikhlaskan hati ini untuk terus redha dengan setiap nikmat dugaan yang engkau beri.
 
 
 
Ok lah. Bye.
 

No comments: