Tuesday 28 January 2014

CD4 & Paras Kiraan Viral Load TERKINI!

Hello.

Dapat call dari Encik kekasih hati. Selepas berpuluh kali aku call dia tak angkat.
 
Baru pulang dari Hospital rupanya dia. Macam biasa, Hospital Sungai Buloh. Kalau pergi hospital, dia selalu senyap. Diamkan diri. Call pun tak mau angkat. Mesej pun tak nak balas. Aku pun tak paham kenapa dia begitu.
 
Tapi aku layankan saja. Aku positifkan diri, kalau aku berada kat tempat dia maybe aku macam tu jugak. Sebab aku percaya, kadang-kadang kita memang nak ruang untuk menyendiri.
 
Then dapat text beberapa minit kemudian... 
 
 
"Awak... Viral Load saya bawah 20. CD4 saya 500 lebih."
 
 
Aku pun balas...
 
 
"Alhamdulillah. Love you sayang! :)"
 
 
 
Hehe. Macam tak ada kena mengena aku balas macam tu. Tapi Alhamdulillah. Semoga kesihatan terus kekal hingga akhir hayat Encik kekasih ku.
 
 
Bye!
 

No comments: