Thursday 6 February 2014

Bercuti - Langkawi

Hype.

Malam ni aku nak terbang pergi Langkawi. Kali pertama pergi! Teruja sungguh aku. Ke nak kesian? Sebab umur aku dah lanjut macam ni pun tak pernah sampai.

Tak rancang sangat pun, duduk dalam office tu bukak-bukak website air asia. Tengok Langkawi eh macam best je! Aku terus je book ticket & akan pergi berdua dengan kawan aku. Biasa kalau benda plan sangat tak menjadi. Kalau aku lahhh.

Nak bercuti kejap rehatkan minda. Kiranya ni percutian yang pertama untuk tahun 2014. Harapnya nanti balik dari Langkawi, banyak benda aku boleh selesaikan. Sekarang ni emosi macam dah stabil, tapi nak lagi extravaganza stabil. InshaAllah.

Nantilah aku share buah tangan from Langkawi kat sini. *senyum*



SELAMAT BERCUTI UNTUK 'wanita rahsia'.


Wassalam.

2 comments:

Unknown said...

happy holiday dear....enjoy ur holiday yer.... lupakan semua masalah buat seketika...

bella pun akan bercuti.... dalam minggu depan..seminggu jugak membawa diri nanti.... insya Allah..

have fun dear

Unknown said...

Thanks Bella!! Happy Holiday juga ke Penang :)