Sunday 22 February 2015

Hai 2015!

Hello 2015.

Okey aku sudah lewat hampir dua bulan nak wish happy new year! Apa ada hal. Kan?
 
Tetiba aku rasa macam dapat ilham nak post sesuatu kat sini. Walaupun tiada lah kot yang nak baca nukilan aku kat sini.
 
So far aku akan kahwin bulan Mei nih. InshaAllah  moga dipermudahkan urusan. Urusan pengambilan HIV test si tunang sudah selesai. Alhamdulillah.
 
Walaupun.... (terpaksa dirahsiakan) :(
 
Aku selalu cakap pada diri aku.
 
"Bahagia tu kita yang pilih".
 
Macam kes aku ni? Berpenat berpusing uruskan macam-macam hal pasal kahwin. Tapi aku harap aku bahagia dengan cara aku. Nak fikir sengsara? Akan ada tak agak-agak? Entah tak mampu nak fikir.
 
 
 
 
gambar hiasan
 
 



1 comment:

Unknown said...

dulu bella pun macam wanita... semua ni pilihan kita...cuma, tak terfikir didi akhirnya mengecewakan perasaan bella sampai macam ni...setelah segala pengorbanan yang bella buat...

bersedia untuk menghadapi semua kemungkinan ... insya Allah...wanita akan tabah