Monday 14 April 2014

Gay KAH dia?

Hmm.
 
Mula-mula dah mengeluh.
 
Aku tak nak mengeluh sebenarnya. Tapi hati ni rasa tak sedap lah.
 
Aku rasa tak sedap hati sebab, aku tetiba rasa macam... gay kah sebenarnya si kekasih aku? Aduhai. Yerp. Memang dia mengakui dia dulu dapat 'benda' tu sebab 'perempuan'.
 
Tapi setakat itu sahaja. Aku tak tau apa maksud sebenarnya 'perempuan' tu.
 
Apa eh?
 
Main dengan 'perempuan' jalanan kah? Aku tak berani nak tanya lebih lanjut. Jugak sebenarnya, aku teringin sangat Tanya macam mana dia boleh dapat perempuan, ke perempuan tepi jalan??? Senang eh nak dapat?
 
Aku celaru sensorang. Parah!
 
Ke sebenarnya dia nak tutup cerita sebenar yang dia sebenarnya gay. Entah. Aku rasa sangsi. Rasa mcam nak rome-romen je dia. Sebab nak tau  betul ke dia tak gay ke sebaliknya?
 
Astagfirulahalazimmmm.
 
Bukan ke sepatutnya aku menerima dia seadanya. Ya Allah apa kena lah dengan aku ni.
 
 
Bye.

2 comments:

Unknown said...

Ita,

Hhhmmm.... mcm mana ye bella nk cakap.... ita jgn fikirkan semua tu kalau betul ita dh sepenuh hati terima dia.... mcm bella dulu...ms dh buat keputusan terima didi dengan status dia mcm tu....and didi sendiri cakap ..x tahu mana dia dapat. .. bagi bella, bella redha.... bella terima semua kekurangan itu....

Bella harap...ita bersedia untuk terima lebih lagi bagi perhubungan mcm ni.... dengan jarak jauh nanti.... dugaan sangat kuat....kuatkan diri..fizikal dan mental....

InsyaAllah. .ita boleh buat.... go girl!

Mak Wardah said...

Alhamdulillah, WR kan dah faham dia, InsyaAllah WR boleh terima dia seadanya. Take care, moga bahagia ke Jannah