Wednesday 25 February 2015

Jumpa AHP PIE

Hai.

Nak berkongsi kasih sayang sikit nih. HEHE

Alhamdulillah aku dapat berjumpa dengan Abang Pie, Kak Da & Kak Ummie beberapa bulan yang lalu. Aku sempat singgah di teratak indah mereka di Temerloh sebelum banjir besar berlaku tempoh hari.
 
Ouh lupa mahu bilang, aku pergi bersama si tunang. Mahu mengeratkan hubungan silaturrahim. Selama ni contact via fon saja. So bila jumpa LIVE tu macam segan pun ada.

Layanan Abang Pie, Kak Da & Kak Ummie memang terbaik. 5 BINTANG!

Dapat makan ikan patin masak tempoyak pulak tu. Sedap gila! Tapi disebabkan aku malu-malu kucing, maka aku makan sikit sikit je. Tapi lepas tu menyesal napelah tak melahap je masa tu.
 
Sungguh aku sangat bangga dengan sikap komited Abang Pie, Kak Da & Kak Ummie melayan kerenah orang yang macam kami.
 
Aku percaya 100 peratus, kami bukanlah yang pertama dalam kes macam ni & minta bantuan nasihat daripada Abang Pie. Mungkin kami orang yang ke seribu. Tapi, mereka sekeluarga tetap bermanis muka dan berlapang dada menerima tetamu. Tak jemu-jemu membantu.
 
Sayu pulak aku rasa.
 
Kekuatan beliau banyak memberikan aura positif pada orang lain yang memerlukan. Macam aku contohnya.
 
Semoga Abang Pie sekelurga akan diberikan kesihatan yang berpanjangan dan rezeki yang murah murah murah hendaknya.
 
Tak mampu nak balas apa.
 
Balas dengan buah dabai boleh?
 
 
 
***

No comments: