Monday 31 March 2014

Hello Isnin!

Assalamualaikum & Hello Isnin!

Jam 1.37 petang sekarang & aku baru nak ambik nafas segar sikit. Baru settel kelas dan mana-mana yang patut. Selepas seminggu bercuti, rasa macam tak cukup je cuti. Padahal dekat rumah tidur je pun.

Busy bee lah konon!

Tapi bila je masuk opis hari ni. Tetiba naik nama aku untuk jadi setiausaha untuk satu program. Mula tu aku macam oke je untuk jadi S/U ke apa pun. Tapi bila tengok tarikh tu adalah cuti sekolah bulan Mei ni. Hati aku meruntun pilu jap. Tiket flight dah beli sebabnya. Sedih bukan kepalang! Adakah aku kena korbankan tiket itu? T_T

Sebabnya... cuti sekolah ni aku nak bertunang. Satu apa pun tak siap lagi ni. Semua benda aku serah bulat je pada family aku. 

Tetiba aku nak stress kejap. Ngade tak aku? Tapi apa pun aku kena postif. =)


Wassalam.

2 comments:

Unknown said...

alhamdulillah......

ita bagitahu je sebab sebenar kena balik bercuti... rasa nya dorang paham kot....

bestnya feeling membuat persiapan....walau penat tapi rasa berbaloi di hari pertunangan...pernikahan... persandingan.... heheheh..kenangan semua tu kan..

Unknown said...

ita, email bella yer.... dietmakanhati@gmail.com