Saturday 14 November 2015

Semoga KITA SEMUA bahagia

 
Hai.
 
Hujung minggu yang ada sebelum aku bercuti panjang akhir tahun,  tak banyak perkara yang aku fikirkan. Tak sabar nak terbang  ke kampung halaman & bertemu Encik Suami.
 
Perkahwinan PJJ macam ni lah. Kerinduan memanjang.
 
So blog walking setelah sekian lama aku tak begitu rajin untuk membaca. Busy menjadi alasan yang memalukan.
 
Hmm.
 
Perkara yang mengejutkan aku & tak mengejutkan sangat. Sebab memang aku dah jangka begini akan aku jumpa.
 
Banyak belog yang aku jumpa adalah senasib dengan Encik Suami. Juga senasib isteri- isteri yang macam aku.
 
Alhamdulillah.
 
Bersyukur  atas nikmat bahagia derita. Semoga MEREKA terus kuat. Begitu juga KAMI.
 
Perkongsian yang sangat bersemangat aku baca. Ada yang sempat aku tinggalkan komen & ada yang sambil lalu.
 
Kalau ada kesempatan, mahu juga aku berkenalan dengan lebih mendalam dengan mereka. Bukanlah untuk berkongsi duka, hanya sekadar bekongsi pengalaman barangkali?
 
 
Semoga KAMI semua sentiasa dalam lindungan bahagiaMU ya Allah.
 
 

2 comments:

H.Abu said...

terima kasih kerana doa itu.

dan rasa sungguh bertuah kerana sekarang membaca pembacaan dari sudut wanita/ isteri yang negative pula.

Dan sama plak situasi nya... sampaikan pada mulanya saya bertanya, eh, isteri aku ke tinggal komen ni. hehe

Its nice to read your blog. Hope to keep in touch. Semoga terus tabah. =)dan anda seorang isteri yang kuat,semoga terus diberikan kekuatan. amin.

Unknown said...

sama-sama :)

InshaAllah semoga dipanjangkan ukhwah persahbatan di alam maya ni.